Favoritfilm för några år sedan?

Fick ett mail häromdagen att en riktigt gammal mail som jag hade förut hade skickat ut spam, bl.a. till några ex. Pinsamt :/
Försökte komma in på mitt konto igen för att avsluta det för gott, men jag kom såklart inte ihåg lösenordet. Då fick man antingen svara på en kontrollfråga eller ringa kundjtänst. Jag valde kontrollfråga.
Då frågade den vad jag hade för favoritfilm.
Hur kan man komma ihåg vad man hade för favoritfilm för några år sedan?!
Jag chansade på Natural Born Killers som jag gillade då men nej, fel svar. Då chansade jag på Dirty Dancing. Rätt!
Det kändes rätt varmt i magen när jag gissade rätt. Det är ju fortfarande en favoritfilm för mig :)
Då kändes det lite som att jag förstod och kände till mig själv som jag var för några år sedan. Härligt!


I had the time of my life när jag var 16? :)

Nu är det morgon och jag ska strax till bussen men måste slänga ihop en kaka först, för jag hinner inte det sen.
Hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Robert

Har du sett filmen Footloose? En grymt bra dansfilm/ungdomsfilm från 1984. http://www.imdb.com/title/tt0087277/



2010-11-10 @ 12:05:51
URL: http://www.modestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0