Är du ung eller bortskämd?

Skämt åsido (dåligt dessutom), såg ni senaste avsnittet? Vi såg det idag, jag kollar bara på Top Model på måndagar klockan åtta och inget kan få mig ändra på det! :P
Det var ju kaos. Att de bara orkar bråka så himla mycket. Visst var det lite onödigt att skriva lappar men har ni någonsin sett tjejerna diska? Även om det sägs att killarna skapade en pakt och radade upp disk och gnällde, så tror jag inte på det. Känns bara löjligt. Man har aldrig sett tjejerna diska, inte på fyra avsnitt. Troligare att de ljuger isf.
Jag tyckte att Ellinor kunde åkt, hon är så grinig och gnällig och beter sig verkligen inte som 19 år, snarare fyra när hon springer iväg och ska sura. Jaja.
Whine whine..

Kan de inte bara skärpa sig, hur svårt kan det vara att uppföra sig som folk? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0