22/11-10

Nu är det typ en månad kvar till jul. Snart kan man börja julpynta, yay! Vi tänkte börja vid första advent, som är på söndag om jag inte har helt fel vilket jag lätt kan ha eftersom jag är lite morgontrött. :P
Idag är det jobb som gäller och ikväll är det Top Model och jag ska göra god kyckling med pommes och bearnaisesås. Mums! :) Måndagslyx.
Nu snöar det lite lätt, det ser mysigt ut men snart måste jag ut i kylan. Jag tror det är kallt iaf. Det är nog inte varmt. Ska sporta kjol och knähöga stövlar tror jag. Får gå ut och ställa mig på balkongen och kolla om jag fryser, för då byter jag till jeans :P
Nej, nu ska jag klä på mig. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0