Tur till Slottskogen

Hej hopp!
Igår var jag ledig och gjorde mycket nyttiga saker. Postade brev till Försäkringskassan, tvättade, diskade, bäddade rent med nya lakan i sängen, fixade mat och städade badrummen.
Och lunchade med AlbinFrölunda Torg. Men vilket äckligt väder det var igår! Ösregnade hela dagen. Jag hade egentligen tänkt att cykla till torget men det gjorde jag inte när jag stod utanför huset och det öste ner.
Bussen var försenad också, tusan.
Såg Confessions of a Shopaholic igår också. Den är rolig. Lite väl pinsam ibland kanske, men.. :)

Idag funderar vi på att cykla till Slottskogen och äta glass. Det är visserligen mulet men det ska inte regna, det har jag kollat upp. Och det är både bra och skönt att röra på sig. Och så kan man äta glass :)
Igår kom en kontroll till mig till PS3:an, en röd. Så vi ska nog spela lite spel sen också. Men först bestämmer jag att vi ska röra på oss :P
Så vi inte blir helt försoffade.
Nu ska jag gå och packa in håret! Jag ser rolig ut då. :) Jag sitter med en handduk för håret och sedan en plastpåse på det. Det sa min frisör att jag skulle göra, så jag provar det. Känns roligt, och håret blir fint (hoppas jag).
Hörs sen!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0