MySims

Jag har inte varit mycket vid datorn idag och när jag väl satte mig här orkade jag inte blogga.
Har städat, diskat, slängt saker till återvinningen, bäddat med rena lakan och lite annat pyssel. Sett några avsnitt av The Hills och sedan spelat MySims.
Vi har även varit på besök hos mamma där vi gjorde egen pizza och såg ett avsnitt av Mma Ramotswe. Alltid lika kul! Mamma fick några Mors Dag-presenter också; en sodukobok och en bok om sommarfester, lite recept och dekorationstips. Jag tyckte den var fin. Och mamma verkade bli glad, vilket är det viktigaste.
Vi ska nog dit i veckan igen för att se på Poirot-avsnitt som jag spelar in ikväll.


Hercule Poirot spelad av David Suchet. Den bäste!

Nu ska jag nog spela lite mer MySims och sedan sova. Jobb imorgon och sedan är det ju Top Model.
Men vi hörs imorgon.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: My

svar: de var en bra låt som vann iaf tycker ajag :)

2010-05-31 @ 09:15:51
URL: http://mysanliljequist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0