Monday morning..

Måndag igen. Känner mig helt seg i huvudet.
Orkar inte! Vill vara hemma och spela MySims eller Batman med Albin!
Orkar inte jobba! Men jag ändrar mig nog när jag kommit fram. Det är nog mest att det är segt att åka i en timme för att komma till jobbet och sedan en timme för att komma hem. På ett sätt är det väl bra att åka så länge, då hinner jag vakna till och komma "i stämning". "Påse? Kvitto?"-stämningen :P
Skämt åsido.

Nu ska jag gå och väcka Albin igen, som ligger och snusar så gott. (Snusar som i småsover. Inget annat äckligt)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mysan

svar: de kommer den ong göra :)

2010-05-31 @ 17:10:26
URL: http://mysanliljequist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0