Lista

Snor en lista av My eftersom jag gillar listor och inte har något bättre för mig.. :P

lista

[x] mamma
[x] pappa
[ ] styvmamma
[ ] styvpappa
[ ] styvsyskon
[x] bror
[ ] syster
[ ] brorson
[ ] systerdotter
[x] mobiltelefon
[x] eget badrum
[x] eget rum
[ ] swimmingpool
[ ] hot tub
[ ] gästrum
[x] dator
[x] TV
TOTAL : 8

[x] dubbelsäng
[x] mer än 4 par skor
[x] solglasögon
[x] klocka
[x] mp3spelare/ipod
[x] en fungerande PS3
[x] Nintendo Wii
[ ] xbox(360) som funkar
[ ] nintendo 64 som funkar
[ ] gameboy/advance
[ ] gamecube
[x] nintendo ds
TOTAL : 8

[ ] pokerbord
[ ] basketkorg
[ ] hockeyspel
[ ] biljadbord
[ ] fooseball
TOTAL : 0

[x] Nattduksbord
[ ] Stereo på rummet
[x] CD spelare
[ ] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister
[ ] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort
TOTAL: 2

[x] Jobb/sommar jobb
[ ] Shoppar minst en gång i veckan
[ ] har dyr parfym/cologne
[x] AIM/MSN
[x] Kamera/video kamera
[x] Telefon
TOTAL: 4

[ ] Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling
[ ] Gitarr/trummor/el-bas
[ ] Piano/Keyboard
[ ] något annat instrument
[ ] varit på en kryssning
[x] rest utomlands
[ ] haft en personlig tränare
[ ] dyra smycken
[ ] träffat en kändis
TOTAL: 1

[x] Platt/locktång
[ ] har varit i en slagbur, som är till för baseboll
[ ] har 1000 spänn på dig just nu
[x] kreditkort, debetkort eller bankkort
[x] rest i Europa
[ ] Varit på Hawaii
[x] Varit i USA
[x] Varit i Asien
[ ] Varit i Australien
[ ] Varit i Afrika
[ ] Varit i Sydamerika
TOTAL: 5

[x] Föräldrarna har bil
[ ] Jet ski/båt
[ ] Husbil/vagn
[ ] Jag har en bil (lånad, men ändå)
TOTAL: 1

[x] Hemmagjord mat
[ ] suttit i en limo
[ ] suttit i en helikopter
[ ] äger en videokamera
[ ] egen laptop
[x] egen dator
TOTAL: 2

TOTAL SUMMA: 31

1-23 = Ghetto-kid
24-33 = Normal
24-33 = Bortskämd unge
41+ = Överklassens snobb

Hmmm.. Det har nog blivit något fel här för jag är både normal och bortskämd unge. Vilket passar rätt bra, tror jag. Hahaha. Jag är trött, jag borde sova :P
Ciao!

Kommentarer
Postat av: My

svar: hans musik är ingenting för mig :P gillade endast salems låt :)

2010-05-28 @ 23:09:18
URL: http://mysanliljequist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0