Lego Star Wars: The Complete Saga

Jag har fått ett spel!


Jag ser lite tokig ut men sån är jag när jag fått något kul!

Det får jag spela snart. Imorgon kanske.
Idag har jag promenerat också och då togs lite bilder. Oliver är en sån himla söt hund, jag vet att jag tjatar om det jämt men han är det!


Vackert väder fick vi också!


Man måste nosa överallt om man har fått upp ett spår..!


Fin bild. Sommar <3


Surikaten Oliver!


Farligt högt.


En glad hund!


Fin miljö.

Imorgon ska jag till doktorn på återbeösk och sedan in till staden för att kika runt lite. Man har ju fått lön! Tror jag, har inte kollat än. Men till imorgon har jag fått det iaf. Har inte hunnit läsa ut bloggboken än men det är bara några sidor kvar. Ska nog gå och göra mig iordning snart så det bara är att gå och lägga sig sedan när man vill. Hörs tomorrow.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0