Jeans + jeans = big nono

Jag är väldigt skeptisk när det kommer till jeans och något jeansaktigt på överkroppen. Jeans och jeansjacka t.ex. Då slungas jag tillbaka till högstadiet, när det var poppis att ha det. Alltså för 8 år sedan eller något ditåt.
Det är (enligt mig) fjortisvarning på jeans och jeans ihop. Är inte lika skeptisk till jeans och jeansskjorta, men fortfarande tycker jag att det är ett big NoNo.


Vad tycker ni?

Samma med alla dessa träskoliknande saker. Nej! Okej? Nej, det är inte snyggt och nej, det är inte coolt. Träskor hör hemma på landet, när man bara ska ut till förrådet för att hämta läsk eller gå ut och hänga upp tvätten.
Nej, det är inte citychict, vad alla modetidningar än säger.

Jag gillar inte alla trender. Många är snygga, och vissa trender är inte ens snygga på modellerna. Så jag förstår inte varför alla följer dem blint. Haremsbyxor t.ex. Det ser ju ut som att man inte har hunnit till toaletten. Tycker folk att det är snyggt eller har de inget omdöme?
Grupptryck kanske?
Det är tydligen inne med modekritik, har jag läst :P

Jag har faktiskt inte så mycket bilder från Sthlm alls, vi gjorde inte så mycket intressant. Vi var med varandra och "vårdade vår relation", om jag får låta lite hippieaktig. Vi umgicks (nästan) bara med varandra och det var väldigt skönt. Jag tröttnar aldrig på Albin, jag vill gärna vara med honom hela tiden. Fast det är ju nyttigt att göra saker själva också. Ha en hobby, träffa vänner och sånt.
Jag funderar på att gå någon kurs, kanske en fotokurs. Jag gillar att fota, och det hade varit kul att lära sig vad man ska tänka på och sånt. Vi får se.
Nu ska jag stöka lite och sedan sova. Vi ska nog köpa en TV på onsdag. Yay!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0