Hyra, el, ComHem, matkvitton...

Jag känner mig så vuxen.
Betalar räkningar tillsammans med min sambo, och vi skriver in allt vi betalar i en kalkyl. Och vad vi får i lön. Jag sparar alla matkvitton och skriven vem som betalade den gången och sedan får vi tillbaks allt i slutet av månaden. Vi får nog massa vuxenpoäng för det!


Obs, ej våra kvitton. Men såhär såg det ut nyss!

Nu är jag trött. Hittade förresten en rolig bild för ett tag sedan. Älskar den!



Tänkte göra en sån lapp fast med Oliver på men orkar inte :P
Nu ska jag nog gå och lägga mig, för jag har huvudvärk och (pass på, här kommer fler vuxenpoäng!) "det är en dag imorgon också". Tyvärr :P Med jobb, och då får man allt vara lite pigg.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0