Hur fan visste du det?

Jag är helt slut. Sitter och är jättetrött. :( Måste sova snart.
Idag har jag jobbat. Svultit, eftersom jag vägde mig igår. Gått upp något kilo eller två. Illa! Har ifs levt på choklad och godis nääästan varje dag de senaste veckorna. Väldigt illa. Så då gör jag som jag gjorde förra året när jag ville gå ner i vikt. Inte äta mycket alls. Men blir så orkeslös på jobbet då.
Dilemma, dilemma..

Efter jobbet gjorde vi köttfärssås och spagetti. Jag har fryst in massa köttfärsås! Jobbigt att laga. Vi såg Top Model tillsammans, fast jag tror att Albin tyckte att det var rätt tråkigt.
Sedan spelade vi Hur fan visste du det? som är ett frågespel. Jag vann! :)

Är det någon som vet om man kan köpa Bubblerooms tidning i Göteborg eller om den bara finns i Sthlm?

Nu måste jag göra mig iordning och sedan sova. Hörs!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0