Gårdagens dagens outfit

Gomorron!
Nu har jag hunnit äta frukost och ta det lugnt, snart ska jag duscha och göra mig iordning så jag bara kan dra sen. Men men, nu får ni bilder på gårdagens outfit.


Osäker min, as usual. Klänning, Nelly. Skor, DinSko. Kofta, Soyaconcept. Jacka, H&M. Väska, Asos. Halsband, Snö.


Från cykelturen vid tolvtiden.


Gillar bakgrunden.

Cykelturen var lite konstig. Dels för att det var sent och mörkt och dels för att det var kallt så det var inte många ute. Och vi upptäckte att det var fullmåne så när vi åkte bredvid Slottskogen, så vi ylade lite och hade oss. Himla tur att ingen såg oss :) Eller hörde...
Skönt att komma hem och bara krypa i mina mysbyxor och sedan krypa ner i sängen med mitt gosiga täcke.
Drömde konstigt inatt om min kusin körde på landet, i vår trädgård och att polisen kom för de trodde han körde rattfull. Han hade druckit någon cider men fick blåsa ändå :P Och jag fick också göra det för jag stod i bh och byxor. Konstigt. :)
Hörs sen!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken vacker klänning :)

2010-05-28 @ 21:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0