Dagens outfit och SATC 2

Hej hopp!
Detta är vad jag har på mig idag, fast snart ska jag byta om till klänning inför ikväll.


Linne, Gina. Skor, DinSko. Jeansleggings, Gina. Jacka, H&M. Örhängen, Asos. Halsband, Cocoo.

Jag ser lite förvånad ut men Albin sa aldrig till när han fotade så jag hade konstiga miner för mig :)
Snart ska vi på bio! Eller ja, den börjar inte förrän nio och vi kommer inte cykla förrän åtta men ändå! Jag är spänd, för jag gillar ju SATC. Har hört att några är besvikna men man får väl inte ha så höga förhoppningar då. Klart att den inte kan vara lika bra som serien men allt måste ju uppdateras om det ska kunna hänga med. Se bara på Madonna, hon ändras musikstil så det passar för stunden.
Yes yes, vi hörs senare!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0