Dagens outfit och andra inlägg i modebloggsdebatten

Jag har nästan läst klart boken av Maria Soxbo och den är himla intressant och spännande och kul och allt :) Kanske för jag själv läser några bloggar. Inte många; jag tror det är ca. 5 st som uppdaterar nästan dagligen. Men efter att ha läst om massa olika bloggar så tror jag att jag ska lägga till några fler till bloglovin :)
Alltid kul att hitta en ny blogg att läsa.
Anyways, om ni inte har hört talas om boken så borde ni verkligen kolla upp det, speciellt om ni läser bloggar! Intressant läsning för alla.
Ni får en bättre recension när jag har läst klart den, vilket blir imorgon tror jag ;)




Nu sitter jag och är sugen på att beställa pizza istället för att ställa sig att laga mat och sedan diska efteråt. Vi får se om jag lyckas övertyga pojkvännen för det är inte kul att vara onyttig alldeles ensam, right?
Snart är det korta modeller på TV, yay!
Och snart får man lön (hoppas jag :P). Borde beställa en klipptid nu när man får pengar. Tycker att mitt hår är så tråkigt, det bara hänger där. Ska nog klippa upp det lite så det blir lite mer liv i det. Jag skippar luggen, den var så jobbig. Kanske börjar med snedlugg igen men jag vill helst ha lika långt främre hår som bakre, om ni förstår vad jag menar.
Vi får se. Nu ska jag gå och övertyga Albin om pizzaköp. Hörs senare.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0