Cykeltur

Hejsan!
Idag har inte mitt tangentbord velat fungera men nu så.
Har tvättat idag och mest tagit det lugnt. Åt pizza till lunch med Albin och packat in håret, tittat på Modehuset Chanel på SVT Play. Och så hade vi tänkt att cykla hem min cykel.
Albin fick sin pappas cykel till Mölnlycke så dit åkte vi vid halv tre-tiden. Vid tjugo över tre startade vi cykelturen. Det gick bra att cykla förutom att jag är livrädd för att svänga :P Det funkar, men det blir så jobbigt med bilar som är ivägen och allt. Det är nog mest jag som är ivägen men men..
Det var kul faktiskt :) Man gud, så mycket mjölksyra man fick!! Och ont i rumpan :P Vi körde rätt mycket på ettan, för vi har bara tre växlar på båda cyklarna.
I Mölndal stannade vi för att äta glass och hälsade sedan på min mormor, morfar och kusin Anton som var utomhus. Vi tänkte hälsa på farmor också men kom på att hon ligger på sjukhus, för hon opererades idag. Vi får hälsa på en annan dag.
Allt gick bra, det fanns cykelvägar och vi kämpade på. Vi cyklade i ungefär 2 timmar med paus då. Vi har väl cyklar 1,3 mil tror jag. Jag känner mig duktig :)

Sedan handlade vi. Och snart ska jag börja med maten. Imorgon ska vi passa Oliver. Han ska tydligen ha medicin, fast han mår tydligen bra nu. Och ska till dagis imorgon, och då kan han ju inte vara jättesjuk.
På fredag jobbar jag från halv tre till sex och efter det är det kalas, så jag får välja ut en kjol eller så som jag kan ha på kalaset. :)
Kanske skriver ett till inlägg senare med bilder, för jag tror att Albin fotade lite.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0