Carrie on...!

Jag äääälskade filmen, som jag visste att jag skulle! Ha! :)
Den var rolig, lite förutsägbar, men nämn gärna en Hollywood-film som inte är det!
Inte lika mycket klädhets i denna filmen, tyckte jag. Man hade mer koll på handlingen liksom. Samantha var lika skandalös som vanligt, Charlotte var mindre ordningssam, Miranda var inte lika cynisk utan gladare och Carrie var... Ja, Carrie alltså! :)
Jag borde kanske se om serien igen snart...

Nu är jag jättetrött och måste gå och lägga mig. Berättar om cykelturen hem imorgon! Orkar inte nu! Fick reda på förut att jag ska börja två timmar tidigare, så måste verkligen få sova lite.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0