Borta från ESC

Läste i GP förut att vi inte kom vidare i ESC. Vi missade ju det igår, eftersom vi var på bio så vi kollade ju inte. Men vad jag läste så gjorde hon inget fel, de andra länderna fastnade inte för hennes låt bara. Och så kan det vara.
Men jag tror att om vi hade haft en mer svängig (känner mig gammal när jag skriver "svängig".. :P) låt som t.ex. Salems, så hade det gått mycket bättre.
För jag tror att folk inte är så mycket för ballader, man vill ju ha något kul att titta på/lyssna på. Så känner iaf jag. Har inget emot Anna men jag gillade Salem bättre. Eller Erik Saade hade inte heller gjort något, där hände saker, han badade osv. :)
Så jag tror jag skippar finalen på lördag, det är ju inget kul att kolla på om vi inte ens är med.
Jaja. Det går nog bra för Anna i hennes karriär ändå, hoppas inte hon deppar ihop. Men vi får skärpa oss lite. Mer svängiga låtar! :P Kom igen, svenska folket!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: My

Salem hade gått vidare tror jag :)

2010-05-28 @ 12:03:41
URL: http://mysanliljequist.blogg.se/
Postat av: karin

Fin blogg :)

2010-05-28 @ 15:41:16
URL: http://kaeris.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0