Avatar med BR

Hej, vi har fått våran TV! Den är awsome! Gigantiskt stor och perfekt bild :D
Har sett Avatar nyss. Dels för vi fick hem den häromdagen och dels för jag ville kolla bildkvalitén på nya TV:n och den är väldigt godkänd :)
Bild kommer här! :)


Lilla jag bredvid stooora TV:n. :D

Hittade några bilder från Sthlm också, enjoy :)


Vårt hotellrum på Scandic Malmen vid Medborgarplatsen. Rätt okej, god frukost. Trög toalettdörr :P


Skön utsikt :)


Helt okej rum men vi valde väl ett dåligt tillfälle för det var fest hela nätterna typ.


Vi var i Gallerian och väntade på Cajsa, för vi skulle luncha.


Jag gillar verkligen min kjol från Zara.


Vi gick till Kungshallen och jag åt spagetti bolognese. Gott men för mycket mat, orkade inte allt :/

Såpp! Färdigt.
Nu ska jag softa lite och sedan ska vi hämta Oliver från dagiset. Vi hörs kanske ikväll, vi får se. :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0