Toy Story

Nu har Albin och jag sett på Toy Story i blu-ray. Det var så himla länge sen man såg den, och vi såg den på engelska idag också. Jag har bara sett den på svenska innan med Björn Skifs som Woody men på engelska så är det Tom Hanks. Roligt att kolla och lyssna på :)



Det har varit en varm dag och idag och väldigt händelselös. Inte många kunder så det fanns ännu mindre att göra än vanligt. Hoppas att det finns mer att göra imorgon.
Jag hade nästan glömt bort att vi skulle se Eclipse på onsdag! Det ska bli så kul!
Och mamma och hennes kompis ska följa med mig på Kent i augusti, så jag ska roa dem :) Fun fun!
Fick min jättefina kappa från Asos idag också, ska fota. Den är så fin! Liite stor men jag hade planerat att ha någon tjock tröja under när det blir kallt, så det ordnar sig nog. Färgen är otroligt fin!

Nu ska jag varva Poirot! :) Hörs.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0