Svart ängel

Hej hopp!
Nu har jag läst ut ännu en bok, Svart Ängel av P.C. Cast & Kristin Cast. En fortsättning på deras serie House of night.



Det är lite svårt att beskriva en bok som är mitt i en serie men det är som vanligt problem och killbekymmer för Zoey Redbird som bor på Nattens Hus, en skola för vampyrer.
Överprästinnan för skolan (Neferet) är också problem, hon har övergivit gudinnan Nyx och har lierat sig med onda saker.
Konstig förklaring, jag vet men vill ju inte avslöja allt som händer i serien :P

Jag tyckte om den på ett slött sätt. Liksom... Svårt att förklara men det känns som att det är en bok som man läser för att den är lättläst och man kommer in snabbt i den, men den är inte som Twilight eller Harry Potter precis, inte fängslande. Inte för mig iaf, talar ju bara för mig och ingen annan.
Men den är nog fortfarande läsvärd, men ha inga höga krav på den så blir ni kanske positivt överraskade.

Jag ska komma in med ett inlägg till om en stund.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0