Supersnygg jacka

Jag satt och surfade runt igår på Asos hemsida, eftersom de har rea nu.
Hittade en superfin jacka som jag kan på hösten/vintern. I en härlig blå färg!



Älskar den! Hoppas den är lika fin när den kommer hem till mig. Det är så himla svårt att hitta snygga jackor som är varma.

Det regnar. Jag hade ju tänkt att inviga mina nya shorts på jobbet men det går inte. Inte om jag vill behålla mina ben varma, vill säga. Så jeans och gummistövlar it is. *djup suck*
Jaja. Jobbar fyra timmar idag sedan är jag ledig. Ska nog handla lite och spana på en present till Albin. Jag har talat om för honom vad jag vill ha, så vi får se om jag får det :P
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0