Sömn på soffan

God morgon!
Jag är lite trött. Somnade efter elva igår och vaknade tjugo över fyra och kunde inte somna om. Kvart i fem gav jag upp och gick och la mig i soffan för att läsa Rocky nr 18 som jag fick av sötAlbin igår. Låg och läste till halv sex och försökte sedan somna och fick nästan hjärtsnörp av att tidningen kom vid sex-tiden.
Och sedan drömde jag jättekonstigt. Jag skulle gifta mig i Falun och då skulle jag ha på mig min studentmössa av någon konstig anledning. Det kändes ändå kul att många ville fixa mig, men en halvtimme innan bröllopet så hade jag inte ens duschat och gjort mig iordning. Konstigt.
Jag tror vi gifte oss ändå :) Det kanske också är en biologisk klocka som tickar och att jag vill gifta mig irl.
Och det är klart jag vill, fast kanske inte nu. Vi får vänta lite, kanske spara lite och sånt. Och jag ska nog träna lite till först. :)

Nu har jag ätit frukost och jag ska nog gå och tvätta och packa in håret. Det tar sån tid, och jag har ju en tvättid vid elva. Men vi hörs senare, kommer in med bilder på mina fina presenter sen!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0