Skatten är tillbaka!

Jag blev glad när jag såg att det var lite andra siffror på mitt konto än vad det hade varit senast.



Men, så duktig som jag är, satte jag över nästan allt på mitt sparkonto.
Sparade lite på mitt vanliga så jag kan köpa mig en glass eller två :P Kanske hittar något fint i Falun. Fast det tror jag inte, de har ju nästan samma butiker som här.

Nu har Sissel cyklat hem i regnet. Det var jättemysigt att hon var här på besök! Vi drack te och åt kakor och tittade på ett avsnitt av Poirot. Vi älskar båda honom massor, så det var roligt.
Nu ska jag snart packa, och jag ska snart skriva ett till inlägg om mina outfits som jag behöver hjälp med. Jag ska bara fota dem först :P Och snart kommer Albin hem och vi ska slå in kusin Olles studentpresent. Den är så bäst! :D Och jag vill nog se en Batman-film ikväll, vi får se om min sambo går med på detta. Hörs snart.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0