Sale

Jag hittade till en rea idag, hos DinSko. Där hittade jag ett par jättesnygga, rosa skor som jag har spanat in innan som det nu var rea på. Jag slog till!


Härlig färg som passar på sommarens fester och kalas.


Jag hälsade på Albin när han jobbade och hittade dessa fyra. Nu får jag sluta köpa böcker, måste hinna läsa ut de jag har först!!


Var på Gina också och hittade linnen. Älskar dessa med mönster, bara att slänga på sig på en varm sommardag.


Ännu ett fint linne..


..och ett till!

Detta hann jag med efter jobbet. Spanade också efter en present till Albin men hittade inget bra. Får kanske fråga honom istället, även fast det hade varit roligare att överraska honom. Får se.
På tisdag ska vi gå ut och äta på Amazing Thai och efter det ska vi kanske på After Work med Albins kollegor. Får se hur vi gör med det också :P Vi gör som vi känner, tycker jag.
Snart kommer älsklingen hem och jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Kanske ska träna lite med Wii Fit, om jag orkar. Är så trött, gick upp halv åtta imorse. Imorgon blir det sovmorgon.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0