Roadtrip

Snart drar vi iväg till Falun för att vara med när min kusin tar studenten. Det ska bli så kul! :)
Vi ska bo i en stuga, alla ungdomarna, medan de vuxna bor i mina kusiners hus, om jag har fattat det hela rätt. Så mina kusiner och min bror och min sambo (och jag) ska alla bo i samma stuga.
Hoppas de inte ställer till med vilda fester... :P

Jag har packat och jag förstår inte hur jag lyckas packa så mycket varje gång. Sambon har en ryggsäck plus sin kavaj typ. Jag har en 30 liters väska. Eller hur stor den nu är. Stor iaf. Onödiga grejer har jag säkert med :P
Men jag måste ju ha med sovkläder, skor, tröjor, strumpor, byxor.. Massa saker! :P
Jag har lånat med mig sambons Eee Pc så jag kanske kan blogga däruppe. Hoppas. Annars får ni klara er till på söndag, då kommer vi hem igen.
Gud, vad skönt att vara ledig! Yay!
Kanske ska köpa ny mobil snart. Vill ha en touchscreen tror jag bestämt.
Jag ska försöka fota så mycket som möjligt, om jag inte kan blogga. Eller få någon annan att fota och sedan sno deras foton.. :)
Men vi hörs. Ha en jättetrevlig torsdag och om vi inte hörs så får ni ha en himla trevlig helg!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jaha, men jag kanske ska smita ner till apoteket i morgon och köpa esberitox, det är definitivt värt att testa. Ja det brukar gå åt massor med vila när man är förkyld,därför jag kände att det var bäst att åka hem från jobbet. Har ett fysiskt tungt jobb dessutom på lager vilket inte gör saken bättre!



Vad gör du då tjejen? kram

2010-06-10 @ 18:21:11
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-10 @ 19:51:25
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Minnali

SV: haha! Blev det fint då? :) Frisören klagar alltid på mig med.....

2010-06-12 @ 14:06:46
URL: http://minnalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0