Mysmiddag

Ikväll, efter jag har jobbat, ska Albin och jag gå ut och äta middag för att fira att vi har varit förlovade i två år, precis idag!
Det känns mycket längre, på ett bra sätt. Det känns som att jag alltid har varit med honom och alltid kommer vilja vara det. Han är så fin :)
Jag fick tag på en present, hoppas han blir glad bara :P
Amazing Thai är så gott men jag kommer bli så mätt! Funderar på att skippa all mat efter tolv och bara vara hungrig tills jag får äta vid sju. :P Så kanske jag orkar mer.
Vi får se. Har fortfarande träningsvärk i magen. Varje gång jag sträcker på mig, skrattar eller hostar så gör det ont. Typiskt mig att vara så otränad. Men på ett sätt är det skönt att veta att man harkämpat sig igenom 100 situps på typ fem, tio minuter.

Håller på att bestämma vad jag ska ha på mig. Äsch, Albin bryr sig nog inte jättemycket och jag orkar inte nu heller. Det får bli en liten marinklänning



och så tar jag på mig rosa högklackat efter jobbet.



Nu måste jag fixa håret.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: sissel

åh! Grattis till 2 års förlovningsdagen! Ses imon! PS. Klänningen är väldigt söt :)

2010-06-22 @ 11:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0