MQ-shopping

Hej, tänkte bara skriva ett snabbt inlägg.
Det var ganska kul på shoppingen, jag hittade en tröja och ett halsband.
Det var inte jättemycket folk där men det blev snabbt kö till provrummen och kassan. Men jag är nöjd och mamma är nöjd. Hon köpte en pennkjol och en fin blus, som jag nog tänker låna av henne.

När jag kom hem tittade jag på New Moon och nu har jag precis tittat klart så nu ska Albin och jag cykla till 421 och kolla in saker. :) Här är bilder på det jag köpte. Hörs sen!
Ciao!


Magkort tröja som är lite stor fast jag köpte den i small.


Ett gigantiskt pärlhalsband hittade jag också. Jag gillar det men Albin tycker att det är för mycket :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0