Mer bildregn (större! Bigger, better, stronger)

Först tänkte jag bara be Bella som kommenterade i inlägget Outfits - hjälp mig välja! att maila mig till [email protected]. Gärna så snart som möjligt, eftersom du inte skrev någon blogg- eller mailadress.
With that said, nu kommer bilder!


Lilla stugan vi bodde i.


Jag i bilen på väg hem till kusinerna.


Tycker att det var en fin bild på mig och lilla fluffbollen Milton. Mina kusiners hund.


Det var den bästa bilden jag hittade, på de andra gjorde jag miner :P Klänning, Nelly. Kavaj, Jsfn. Skor, DinSko. Halsband, Snö.


Vi dekorerade för studentkalaset!


Vi väntade på att alla skulle bli klara så vi kunde gå och se utspringet. Det regnade :/ På bilden är det mina två kusiner Axel och Anna, mormor och jag. I bakgrunden är min morbror Lars.


Pappa hade kört upp sin bild för att köra min kusse i den. Jag hjälpte till att blåsa ballonger.


Mycket folk men inte så mycket ändå. Det var nog en liten skola.


Min söte kusin Olle!


En stolt pappa.


Studenterna fick gå ut på en röd matta, sjungandes någon skum låt :P


De väntar i skolan.


Min bror ser busig ut och har med all säkerhet tagit en busig bild :P


Här kommer några för..gångare.. :P


Kusinen!


Jag älskar den bilden. Visst är de lika, far och son?


Mycket saker..!


Mina fina kusiner, syskonen Ferling. <3


Min söte, lille kusin Anton med sin mamma.


På flaket!


Min söte kusin med sin pappa, min morbror.


Här fixas det med mat!


Vi åt italienskt.


Albin och jag gav denna fina tröjan till kusin Olle! Fin va? :)


Avslutar med denna bilden. Han tyckte mycket om tröjan och alla på kalaset tyckte att den passade honom perfekt, han äter jämt gröt. :)

Det var det. Jag kommer in med ett inlägg senare.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0