Måndag igen

Jag är lite trött. Jag brukar gå upp vid den här tiden men nu sitter jag här, sminkad och nästan klar. Ska bara fixa håret. Hoppas att det kommer lite kunder fast vi öppnar tidigare :P
Hoppas att folk har växel idag.. Det blir så jobbigt om alla kommer med stora sedlar eller dylikt, och så har jag inga enkronor eller tjugor eller femtiolappar. Suck suck.
Då får jag ju gå till banken men måste stänga då, och då blir kunder griniga. Jobbigt läge.

Anyways. Idag är det Top Model 13 ikväll, vem ska se?
Jag!
Annars hoppas jag att alla får en mysig dag. Det verkar vara lite mulet men jag hoppas det inte regnar iaf. Iaf inte tills jag har kommit till jobbet.. :P
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jaha, är det roligt? kram

2010-06-07 @ 17:33:37
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0