Konstiga Hills

Jag har precis sett klart på första säsongen av The Hills. Fattar verkligen inte varför Lauren stannade hos Jason. Hon fick ju chansen att åka till Paris, det händer inte många gånger i livet. En sommar med en pojkvän kan man ha många. Hon kunde ju tagit chansen, istället kommer hon säkert vara kvar på stranden och må dåligt. Om det är tråkigt där, kommer hon tänka hur det hade varit i Paris istället. Men men, så går det.
Whitney fick ju åka iaf. Men jag tycker ändå att det var dumt gjort av Lauren :P



Ska få tag på säsong 2 också snart.
Idag har jag dammat, fixat ihop Albins viktiga papper i en pärm, tränat lite, lunchat med Albin och handlat nyttiga saker. En lilarosa hink bl.a. :) Vuxenpoäng? Om inte, så handlade jag också en potatispress, fönsterskrapa och rengöringsmedel. Liiite vuxenpoäng? :P
Nu ska jag nog damma lite till och kanske fixa fönstrena. Det ser så jäkla tråkigt ut. Tror inte att de har blivit tvättade på ett bra tag. Nej, jag får ta tag i det!
Fast jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. :P Vi hörs senare.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0