Kent-biljetter!

Jag satt och kollade runt lite, vilka konserter de ska ha och så.
Och så hittade jag att de ska spela hos Trädgårdsföreningen i augusti och så har jag helt plötsligt bokat en biljett till mig! Känns lite konstigt att boka bara en, gå ensam, men jag känner mig lite modig också. :)
Jag kan sjunga och göra bort mig utan att någon känner mig :P
Eller ja, någon kanske känner mig.. Men då kan jag göra bort mig när de inte ser. Och jag har glömt att fota alla konserter, men inte denna gången! Så alltså, Kent hos Trädgårdsföreningen den 7:e augusti kl 20, ståplats. Och jag ska dit.
Yeah! Hämtar ut biljett imorgon!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0