Kalasfika

Är nu hemkomna från fikat. Det fick plats typ 22 pers i den lilla ettan. Och det kändes inte trångt eller något. Man kunde umgås på balkongen också, det var skönt.
Brorsan hade fått fina möbler idag (tror jag) tillbalkongen, så det såg så hemtrevligt ut. :)


Jag ser lite stirrig ut men såhär ser jag ut idag. Kjol, Zara. Linne, H&M. Kofta, Rut m.fl. D&G-glasögon.


Jag fick tag på lite bubbelplast. Älskart!


Mamma, pappa och Oliver.


Födelsedagsbrodern och S.


Min söte kusin Anton.

Vi har ätit middag nu, eller ja, för någon timme sedan. Och vi har tittat lite på Blade Runner. Albin är trött och orkar inte se klart den idag, så jag ska nog gå och göra mig iordning snart. Lika bra att sova, börjar en timme tidigare imorgon än vanligt.
Har börjat läsa Bree Tanners andra liv av Stephenie Meyer. Den är bra skriven, men har inte kommit så långt. Har läst ut Marian Keys bok, ni kan få en recension imorgon.
Nu ska jag gå och lägga mig på nybäddade lakan.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag pluggar till sjuksköterska. Pluggar du eller jobbar du? Kram

2010-06-06 @ 22:42:06
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0