Ingenting är bättre än min egen fantasi

Jag såg inte klart Twilight igår, jag var för trött.
Men det som började oroa mig när jag såg den, var att den inte alls var lika bra som jag minns. Boken är ju tusen gånger bättre. De är inga bra skådisar, Kristen Stewart och Robert Pattinson. Visserligen är Kristen ännu sämre, men de har några stunder då det är bra och det inte är amatörskådespelande på hög nivå.
Jag älskade ju filmen första gången, så varför är jag så tråkig och negativ nu?
Jag vet inte. Kanske var det för att jag håller på och läser om böckerna, kommer ihåg hur jag kände när jag läste dem för första gången.
Eller så är det att ingenting är bättre än min egen fantasi. Det är jag som bestämmer hur de ser ut när de säger vissa saker, jag behöver inga dåliga specialeffekter. Min Bella är mycket mer annorlunda än filmens och min Edward är tusen gånger snyggare och mer ödmjuk och allt. Men det är klart. Regissören hade väl sin fantasi och då blev det som det blev, så jag ska ju inte klaga på någon annans fantasi.
Men min är bättre, enligt mig :)
Ska snart börja läsa fjärde boken, den älskar jag. Första och fjärde boken är mina favoriter. De andra är också bra men de andra är speciella.



Snart ska jag dra till jobbet, men vi hörs senare!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för tipset tjejen, jag mår faktiskt bättre idag. Ska jobba i morgon tänkte jag! Hur mår du idag? Kram

2010-06-14 @ 12:56:09
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0