Hemma

Jag tycker så synd om studenterna som åker på sina flak och skriker och de tror att de är fria men de är bara arbetslösa... Om inte någon har lyckats fixa till något, så är det iaf 98 % som kommer vara arbetslösa en stund, kanske i sommar. Inte kul liv.
Jag lyckades få jobb efter sommaren som vikarie på olika förskolor i Mölnlycke men det var inget för mig. Jobbade ändå i 9 månader med det.

Nu är jag hemma (såklart) och snart kommer S och dricker te med mig! Det är lite regnigt ute, så vi kanske ser på en film också. Det är mysigt att titta på film när det regnar ute. Och jag har köpt ballerinakakor som vi kan mumsa på. Men tusan vad jag är hungrig nu!
Vi hörs senare ikväll iaf.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0