Girlies night

S och jag hade tjejkväll, typs.
Jag slingade hennes hår samtidigt som vi såg på Poirot och sedan målade vi naglarna. Jag valde ljus, ljus rosa på fingrarna och mintgrön på tårna och S valde mint på fingrarna.
Det var kul, även om vi inte pratade så mycket utan mest koncentrerade oss på filmen :)
Men hon påpekade att vi borde dra med lite folk och ha en spelkväll någon gång eftersom vi har en del brädspel. Och det vore himla kul att ha i sommar, så det ska nog bli av. Kanske nästa helg, vem vet?

Nu ska jag nog spela lite mer Poirot och packa sen.
Det hänger lite strumpor överallt i lägenheten för allt var inte torrt i torkskåpet. Jobbigt läge! Men det är nog torrt till imorgon. Funderar på att tvätta fönstrena lite också, får se. Har varit duktig idag, tycker jag bestämt :)
Hoppas ni har en mysig kväll så hörs vi.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har mitt namn för att jag anser att tatueringar ska vara personliga och betyda något och mitt namn blir inte så mycket mer personligt än så :p haha.

2010-06-23 @ 21:31:22
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0