Gårdagen i bilder

Hej hopp!
Igår var jag verkligen helt slut. Brukar inte halvsova i soffan men det gjorde jag igår. Och jag orkade inte ens se klart filmen. Det gjorde vi nu imorse.
Fast nu är det ju eftermiddag och jag har inte klätt på mig än. Hm.. Är lite seg, tror jag.
Jaja. Har lite bilder från igår!


Vi var på Jensens Böfhus och min mat var god! Och jag hann fota den också :P


Flankbiff, tror jag den heter. 64 kr! Vilkep kap! :) Lunch alltså.


Vi åkte Sagoslottet! :)


Jag hade coola skor och Albin också!


Och Albin hade en cool tröja.


Vi åkte slänggungorna också.


Trodde det fanns fler bilder, men jaja.
Har ni märkt att man tyckte att grejerna inte gick tillräckligt fort när man var liten? Och nu, när man är lite äldre, tycker man att det för fort nästan? :P
Jag börjar nog bli lastgammal. Jag var iaf rätt duktig på radiobilarna. Bra övning för körkortet, tänkte jag. Fast sedan hamnade jag i mitten av en krock. Mindre skönt. Och jag körde på Albin, mohahaha! Men sedan fick jag ont i nyckelbenet i en jättekrock. Tusan.
Det var en kul dag iaf, varmt men väldigt blåsigt så det var nästan svårt att cykla. Och det var lite svårt att cykla med klänning som hela tiden blåste upp. Suck. Idag tar jag byxor eller shorts.

Ikväll ska vi på Göteborgsoperan med mina svärföräldrar. Albin bjuder mig :)
Och imorgon ska jag jobba lite och sedan på studentmottagning för min kusin Emma. Och på lördag lite jobb och sedan umgås med mamma. På söndag har min bror födelsedagsfika. Och nästa vecka, på torsdagen, åker vi till Falun för att vara med när min kusin Olle tar studenten. Jättekul ska det bli! Saknar dem där borta i Dalarna.
Idag tar vi det lugnt till ikväll. Jag vill nog inte cykla in.
Ska man ha balklänning när man ska på operan? What do you think?
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0