Festmetoden

Har ni sett den filmen? Det är med Erik Haag som "berättare" och Fredrik Lindström är med på ett hörn och andra människor.
Den är rätt rolig faktiskt. När ska man sluta dricka, hur ska man dricka osv.
Jag tror jag ska se den senare.



Nu sitter jag här, har precis slängt in två tvättar. Ska slänga in två till sedan. Åååh, vad duktig jag är! Och så badar jag min orkidé just nu. Den ska man inte vattna utan man ska baaada den. Den ska stå lite i vatten men inte mycket! Viktigt :P Den ser lite slokig ut men det gör visserligen solrosen också.
Jag är nog inte så bra på växter.
Snart blir det Lisberg! Vi fick några åkkuponger av Albins familj, för hans brorsor jobbar där ibland. Yay! Jag vill åka sagoslottet ;)
Och vi ska nog äta på Jensens Böfhus, för jag har en kupong där. Nice. Jag gillar kuponger :P
Nu ska jag spela lite MySims innan tvätten är klar. Hoppas ni får en mysig dag och att det är soligt hos er! :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0