Evil under the sun

Vi cyklade till MediaMarkt bl.a. idag och där hittade jag tre filmer och ett datorspel. Agatha Christie - Evil under the sun och man får spela Hercule Poirot. Verkar kul, ska spela det snart :) Det var ett pangpris också, bara 99 kr! :) Sissel, är du avundsjuk? Vi kan spela det i sommar ;)
Filmerna jag hittade var Ace Ventura - Pet detective 1 och 2 och The Imaginarium of Doctor Parnassus. Spännande :D
Vid femtiden kommer mamma och hämtar oss och sedan hämtar vi vovven från dagis och så promenerar och picknickar vi i Gunnebo. Myskväll :)
Och senare ikväll är det premiär för SYTYCD (So you think you can dance) igen! Kl 21.55 i kanal 5. Don't miss it, det är alla auditions som är roliga att titta på, många är så crazy. :)

Jag har legat och läst under en filt och ätit vindruvor. Myspys :) Läste ut fjärde boken i Twilight-serien. Funderar på att läsa om Harry Potter-böckerna också, när jag ändå är på G ;)
Vi får se. Hör av mig senare.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0