Eclipse

Ja! Jag har köpt biljetter! :D
Fick ett mail imorse om att jag kunde köpa biljetter så nu är det gjort. Det är ju inte förrän den 30:e men men. Jag kan vänta :) Hinner nog läsa ut Ljudet av ditt hjärta också.
Åååh, det känns så kul! Jag köpte en biljett till Albin också, så hoppas att han vill följa med :)



Andra trevliga nyheter: jag slutar tre idag, whoho! Måste börja packa idag! Ihp. Visserligen ska jag tvätta imorgon och mycket som ligger i tvätten vill jag ha med mig, så hoppas att det hinner bli torrt imorgon i torkskåpet.
Och jag ska ju träffa S, det är en väldigt trevlig nyhet.
Jag håller på och sminkar mig just nu men kommer in med ett inlägg innan jag går.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0