Cast Away

Det har varit varmt och skönt idag.
Jobbet var okej och mottagningen var också okej. Min kusse hade fått i sig lite mycket vin kanske, men jag ska inte leka moraltant när hon har tagit studenten.
Tipsade istället om varannan vatten och att inte spy inne på Trädgår'n för då blir man utkastad. Och det finns träbord man kan dansa på. Iaf när jag tog studenten :P Fast det var ju visserligen 4 år sedan. Men men.
Varför bryta ett vinnande koncept? :)

Nu sitter vi och tittar på Cast Away med Tom Hanks i huvudrollen. Inte sett den förut. Det går inte så bra för honom.
Imorgon jobb och sedan häng med mamma och kanske Oliver. Middag på kvällen och då kommer Albin också. Skönt.
Ska ni fira nationaldagen? Det ska nog inte jag. Vi har inte ens en flagga att sätta på balkongen. Och inte tänker jag spela någon nationalsång. Fika hos brorsan blir det däremot.
Snart ska jag sova. Går nog och gör mig iordning nu. Natti!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0