Bortadag

Hejsan!
Idag har jag varit borta från hemmet hela dagen. Bara för att hitta på saker som jag kan blogga om :P
Nejdå, men jag har ju jobbat (massa presenter att slå in!) och efter det kom mamma och Oliver och hämtade mig för promenad och picknick i Slottskogen!
Mycket trevligt. Fick några foton på det trevliga också :)


Tycker att denna bilden är så fin med färgerna. Har inte photoshopat alls.


Helt plötsligt så är det en liten hund som dricker ur min mugg! Tur att det var vatten och inte kaffe. Han var riktigt törstig, så vi hade överseende med det. :)


Mamma hade gjort äggmackor åt oss. Så gott!


Jag gillar böjen på svansen.


Vi hittade några kor och kalvar.


Samt en jätteko! Vi trodde det var en tjur först men det var det inte. Gigantisk ko on steriods!


Och några hästar.

Efter det vilade vi oss hemma, för vi hade varit ute i ca en och en halv timme och det var ju varmt. Olivers husse och matte kom och hämtade honom och efter det vilade jag och mamma oss. Jag sov i typ en timme. Sedan hämtade mamma Albin i Mölndal och jag borstade potatis och vi åt lax och tittade på Poirot! Väldigt sneaky avsnitt, man visste aldrig vem som var mördaren!
Och vi åt jordgubbar och glass med chokladsås till efterrätt. Mums!
Nu är vi hemma och man ska väl sova snart kanske. Fast jag är inte trött. Kan lägga mig och läsa.
Imorgon vill jag nog in till stan för att kolla på shorts hos Zara, klänning hos Cubus och klänning hos Only. Undrar vart den ligger, bara sett OnlyFrölunda Torg. Jaja, får kolla upp det.
Skriver ett inlägg till snart!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0