Batman Forever

Vi har nyss sett klart Batman Forever, från '95.
Det är rätt kul att se gamla filmer med deras "coola" effekter och dylikt :) Innan vi ser om Batman-filmerna med Christian Bale måste vi se när George Clooney är Batman, Uma Thurman är Poison Ivy och Arnold är Mr Freeze :D

På tal om outfitsen jag bad er hjälpa mig, så blir det nog nummer ett. Den är finast, tror jag bestämt :)
Tack för hjälpen! Jag måste packa ner den, har packat en del men kan inte packa klart för smink och annat behöver jag ju använda imorgon så det får jag ta då.
Vad gör ni ikväll, har ni lill-lördagsfest kanske? Eller ska ni jobba imorgon?
Jag ska inte det men har visserligen ingen sovmorgon. Eller ja, lite kanske. Ska till frisören vid halv elva, så får gå upp nio iaf :P
Ha en fin kväll så hörs vi imorgon!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0