Äntligen hemma!

Nu är jag tillbaks igen, och det känns så skönt att sitta vid min dator och kolla mail och sånt.
Det är konstigt hur skönt man tycker att det är att vara "ledig" från datorn men sedan känns det så himla bra när man sitter där igen och läser bloggar och sånt. Fast det har jag inte hunnit än.
Vi kom hem ungefär vid fyra och då cyklade vi nästan genast för att handla mat. Jag har inte packat upp än, men det ska jag göra snart.

Jag kan blogga lite senare om allt vi gjorde och kanske få snylta till mig några bilder av Albin, för jag tog faktiskt inga bilder utan det var han som stod för fotandet. Men vi hörs sen!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Madde

Låter som att du har haft en fin helg i alla fall. Hoppas du får en fin söndagskväll med. kram

2010-06-13 @ 19:56:45
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0