Yello - Oh yeah

Riktigt bra låt :)

Har underhållt mig själv med några gamla avsnitt av SYTYCD (So You Think You Can Dance), det piggar alltid upp.
Mår nog bättre idag än vad jag gjorde igår men har ändå små problem med astman. Ringde läkaren imorse och fick tid i augusti, så det är mer än en månad men det är ju alltid något.
Jag hoppas att det blir bättre när jag får umgås med folk och slippa sova ensam igen.

Imorgon ska jag vara makeupmodell, ska försöka få bilder på det och på fredag ska jag nog träffa Castro och kanske Lee och kanske Jönsson, vi får väl se. Vi ska nog gå ut, tror jag, det vore kul för det var himla länge sen. Kalas för farmor på lördag, så då kommer mina föräldrar hem.
Just nu kikar jag på Poirot <3
Vi hörs imorgon, förhoppningsvis med bilder på mig med makeup!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

nej den är ifrån zara :)

2010-07-15 @ 13:18:29
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0