Valentines Day

Jisses, jag har inte alls hunnit sitta vid datorn mer än fem minuter sedan jag kom hem vid sju!
Direkt när jag kom hem så börjades matlagningen och sedan åt vi god mat och såg på Valentines Day. Den var rätt bra, ganska lik Love actually fast amerikansk istället för brittisk. Mer kändisar i den amerikanska versionen :P
Men den var faktiskt helt okej, rolig och gullig på samma gång.
Brukar visserligen inte bry mig så mycket om Alla hjärtans dag men det är ju en stor grej i staterna.

Nu är jag redan trött, har diskat och ska nog gå och göra mig iordning så slipper jag det :P
Ska upp tidigt imorgon för jag ska dels jobba och dels tvätta håret innan dess. Brukar gå upp halv åtta på lördagarna men imorgon blir det väl strax efter sju. *gny*
Men imorgon blir nog roligt, alltid kul med vänner på besök. Hoppas vi spelar spel och jag vinner! :)


Idag blev jag kallad för favorittjej av en kund :) Hon är så söt, liten dam med rullator som alltid tycker om när jag är där. "Åh, det är min favorittjej här, vad bra!" sas det idag <3
Old people are so cute :) :P
See you tomorrow!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0