Tropic Thunder

Idag har det varit en rejäl slappardag.
Vi köpte inte ens en fläkt. Jag cyklade och köpte choklad och bindor (det är det man behöver, ni vet) men annars har vi inte gjort mycket alltså. Vi spelade lego-Batman i typ två timmar, och efter det satt jag i 2 och en halv timme och kollade på klipp på Youtube och Kontraband. Så jäkla roligt, jag skrattade så jag grät.
Vi var tvungna att äta också, så vi gjorde spagetti och köttbullar och bänkade oss framför Tropic Thunder. Den var himla rolig, jag fattar inte att jag har missat den!
Se den ;)

Imorgon blir det väl tvättdag och kanske städa lite annat. Spela mer tv-spel antagligen. Kanske titta på någon film. En till slappdag typ. Lite tråkigt men det ändå rätt härligt att bara vara ledig, det brukar jag aldrig vara.
Jag tänkte lägga upp några roliga klipp som jag hittade idag. Vissa är gamla favoriter och andra några jag aldrig sett förut. Men enjoy :)












Hoppas ni tycker de är roliga. :)
Nu ska jag nog gå och lägga mig snart, har huvudvärk igen. :/
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0