The Runaways

Idag är en lite seg dag.
Seg början, seg mitt och antagligen segt slut :P Men det är också mys ibland. Vi åt på Böfhuset, det var gott. Sen cyklade vi till Slottskogen och kikade på sälungar och getter och pingviner.
När jag kom hem såg jag på The Runaways som handlar om Joan Jett och Cherie Currie när de bildade sitt band.



Fast jag gillar Joans låtar bättre när hon sjöng med The Blackhearts. Men men.
Snart ska vi nog äta upp resterna från thaien igår och se på Bröllopsfotografen på bluray. Yeah!

Imorgon blir det till att skriva kontrakt för lägenhet och sen ska jag åka till landet och Albin ska jobba igen. Men jag kommer nog hem nästa vecka igen. Det är så mysigt att vara med Albin, vi hittar alltid på så mycket.

Har förresten sett två avsnitt av True Blood också. Himla konstiga. En timmes-avsnitt och galet mycket nasty sex. Jaja. Mådde typ lite illa när de skulle slicka blod och ha sig. Men böckerna är bra.
Har läst klart de tre (som finns på svenska) och bokat in mig på två till. Vet dock inte när de kommer men det kan jag kika snart.
Men nu ska jag dra! Kommer kanske in senare med bilder från idag men annars imorgon innan jag drar.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0