Slottskogen

Här kommer lite bilder, innan vi ska iväg på möte!


Hittade en bild på Oliver förresten. Lite arrangerad bild kanske. Han ser lite obekväm ut.


Albin bjöd mig på glass men min glass smakade inte så gott :(


Albins glass var desto godare!


Albin fick förresten en ballong på Böfhuset. Han var ganska nöjd med den :) På kvällen filmade jag medan Albin drog i sig heliumet. Jag gjorde det också, men bara lite. :P


Vi kikade på sälarna som hade två ungar. De bråkade lite och var väldigt osmidiga när de skulle "hoppa" undan. Men det var kul!


Jag tog en "konst"-bild. Detta är konst.


En get.


Ett hängbuksvin som var lite ensamt. :(


Horsiiiie.


Lite äckligt golv men ganska söt pingvin.


Det var allt!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0