Seghet

Jag känner mig så otroligt seg.
Det känns inte som att jag kommer någonstans. Bara sitter fast här. Kan vara för jag inte vet exakt vad jag vill göra. Men hur ska man kunna veta det nu? Det finns ett fåtal som vet precis vad de vill, men vad vill jag?
Orkar inte vara nöjd med att jobba på samma jobb som jag har jobbat på i typ 2 och ett halvt år. Vill göra något nytt, något jag inte gjort förut. Men vill inte resa till Thailand och "upptäcka" mig själv (med sprit, som alla andra). Det känns inte som jag. Jag åker hellre till Paris eller London eller Tokyo och upptäcker mig själv.
Men nu sitter jag här, för jag har inga sådana pengar att slösa bort.
Allt är svårt. Idag. :P

Men jag tror det känns bättre om någon timme eller så. Idag hoppas jag på att mitt spel kommer hem till mig, mitt nya spel med Poirot. And then there were none heter det.
Jag hoppas verkligen att vi får lägenheten som vi har tittat på. Det skulle kännas lite som en nystart och då kanske det blir lättare att veta något. Kanske.
Hoppas ni får en mysig dag.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0