Raining cats and dogs

Alldeles nyss var det fruktansvärt varmt och sedan började det blåsa och det kom mörka moln och nu regnar det. Inte klokt att det är så varmt att det måste regna.
Idag på jobbet letade jag fram en fläkt så det har inte varit för varmt iaf, det är skönt. Och så har jag druckit mycket vatten. Men det är jobbigt på bussen till och från jobbet, då blir jag alltid jättetörstig men har aldrig med mig vatten. Illa.

Har haft en kompis här idag. Fun fun, vi tittade på How to irritate people med bl.a. John Cleese, Michael Palin och Graham Chapman. Den är rolig, men inte alla fattar den. Som tur var fattade P.
Jag har så udda humor ibland, så det är skönt att iaf Albin förstår mig :)

Idag råkade jag klippa till ett hål på mina strumpbyxor på jobbet. Jag försökte laga lite med tejp men det gick inget bra så jag fick slänga dem direkt. Hatar när det är hål, ett litet hål men det syns så väl på svarta strumpbyxor.
Jag är himla trött, så jag funderar på att gå och lägga mig och läsa.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0